Tuesday 26 April 2016

Saya boleh tolong anda yakin dengan Bahasa Ingeris

Assalamualaikum semua!~

Hari tu semasa saya hadiri sesi interview untuk TESL, saya nampak yang ramai yang hadiri temuduga itu pun tak yakin dengan penggunaan bahasa ingeris mereka.

Sekiranya anda seorang yang

  • Sukar berbahas dalam Bahasa Ingeris
  • Tak yakin untuk bercakap dalam Bahasa Ingeris
  • Tergagap-gagap sebab nak fikir perkataan yang hendak dikatakan
  • Tak yakin untuk bercakap secara amnya
Anda sesuai untuk program yang saya anjurkan ini!

Lihat video dibawah untuk tahu apa yang saya boleh bantu anda. (dalam video saya kata 'child' tetapi sebenarnya saya lebih kepada remaja anggaran berumur 10 hingga 15 tahun)





Bagaimana sesi latihan akan berlangsung?
Sesi latihan akan dijalankan menerusi Google Hangouts dan anda hanya memerlukan ear phone atau microphone(supaya suara jelas).

Masa latihan dijalankan dan harga pula boleh dibincang.dengan saya menerusi email bloggergiler@gmail.com ataupun email yang tertera dalam video diatas.

Kongsikan kepada rakan-rakan anda di laman social supaya mereka dapat selesaikan masalah ini sekiranya ada.

Wasalam.



No comments:

Post a Comment